دل نوشته های من برای دلبندم

مامان یه فرشته به نام آرسین

خاطره2

1398/6/23 23:42
نویسنده : شهلا
92 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه 23 شهریوره. پریروز تو رو ختنه کردیم . خونه مادرجونیم و بابا رفته خونه خودمون. خیلی بی قرار بودی امروز. با هر گریه ات من مردم و زنده شدم. آخ که میگی سلولای بدنم درد میکنه ، اون لحظه ای ک درد داری من میخوام بمیرم... با اینکه میدونم این درد درد بدی نیس و تموم میشه... ولی نمیتونم احساسمو کنترل کنم. خدا رو شکر فرشته ای مثل مادر جون هست و بهمون میرسه. با انگشتای زخمی حساسش کهنه و لباسا و لحاف و... میشوره، آخه به جای پوشک مشعما کردیم و سریع میزنه بیرون. راستی امروز بابایی بخاطر تو سرم داد زد از اینکه دوز داروهاتو کمتر میدم عصبانی شد، ناراحت شدم ولی بعد فک کردم چقد خوبه که انقد عاشقته و ناراحتیم برطرف شد. عشقم میگن با ختنه ادم مسلمون و یا مرد میشه ولی مرد بودن و مومن بودن ب این چیزا نیس پسر گلم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
27 شهریور 98 14:51
ممنون میشم منو دنبال کنید منم شماروکردم😍😍❤❤